torsdag 6. desember 2012

Surrealistbilde

Hei og hopp!

Denne perioden har vi drevet å laget surrealistbilde  med Photoshop cs5. 

Oppgaven denne perioden var at vi skulle lage et surrealistbilde som vi kunne ta utgangspunktet i en drøm eller en rar opplevelse.
Jeg valgte da å ta utgangspunktet i  en drøm som jeg ikke bare har hatt en gang men opp til flere ganger. Denne drømmen er veldig rar og jeg har ikke peiling på hva den kan bety for den er så rar!
Drømmen starter med at jeg åpner døra hjemme der jeg bodde før og der står Voldemort den ondeste trollmannen i "Harry Potter". Deretter så åpner jeg ulike dører i huset og det velter ut høy som da er familien min som har blitt forvandlet til høy, og noe som jeg da blir kjempe stresset for å derfor løper jeg ut av huset og jeg plutselig er på et vann med masse tåke på og da og løpe på vannet opp til veien og prøver å få tak i en bil som kan redde meg....

Dette var da drømmen som var utgangspunktet for bildet jeg lagde. Tittel på bildet har jeg valgt å ha : Drømmen der alt blir realistisk



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar